TR
Ara
İHKİB DUYURULAR

Devlet Yardımları İçin E-imza ve KEP ile Başvuru Zorunluluğu Başlıyor!

Devlet Yardımları İçin E-imza ve KEP ile Başvuru Zorunluluğu Başlıyor!
EKLENME TARİHİ 19.02.2018

Ekonomi Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler ile tüm destek başvuruları için firmaların belgelerini elektronik imzalayarak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi üzerinden yapması zorunlu hale gelmiştir. 31.03.2018 tarihinden itibaren e-imzasız ve KEP adresi üzerinden yapılmayan başvurular geçersiz olacaktır.

KEP üzerinden gönderilen başvurularda gerekli tüm belgelerin firma yetkilileri tarafından elektronik imzalı olarak ibrazı zorunlu olacaktır.  

Üyelerimizin gerek e-imza sistemlerini kurmak gerekse de KEP adreslerini aktif kullanmak için gerekli hazırlıkları 31 Mart 2018 tarihine kadar tamamlamaları, mağduriyet yaşamamaları adına büyük önem arz etmektedir.

İHKİB sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close